Original title: Strategické marketingové plánování
Authors: Poláková, Veronika ; Vokáčová, Lucie (advisor)
Document type: Master’s theses
Year: 2016
Language: cze
Publisher: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstract: Cílem diplomové práce je vytvořit návrh marketingového mixu pro nejvhodnější strategii vedoucí ke zvýšení počtu zákazníků společnosti MND neboli Moravské naftové doly. Společnost MND prodává a dodává zákazníkům plyn a elektrickou energii. Práce bude obsahovat dvě části. V první části bude obsažena literární rešerše, která bude popsána pomocí prostudování odborné literatury z oblasti marketingu. Praktická část bude zaměřena na společnost Moravské naftové doly, kde bude charakterizována a posuzována pomocí vědních metod například analýza sekundárních dat, dedukční metoda a také pomocí metody empirického poznání. Praktická část bude také obsahovat Porterův model pěti sil, STEP analýzu a SWOT analýzu, která hodnotí příležitosti a ohrožení. SWOT analýza bude vycházet z analýzy konkurenceschopnosti pro zjištění silných a slabých stránek společnosti.
Keywords: komunikace; konkurence; marketing; marketingový mix; služby; strategický marketing; tvorba strategie; zákazník

Institution: Czech University of Life Sciences Prague (web)
Document availability information: Available in the CZU repository.
Original record: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=222581

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261448


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > Czech University of Life Sciences Prague
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-11-21, last modified 2022-03-03


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share