Original title:
Strategické marketingové plánování
Authors:
Poláková, Veronika ; Vokáčová, Lucie (advisor) Document type: Master’s theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
Cílem diplomové práce je vytvořit návrh marketingového mixu pro nejvhodnější strategii vedoucí ke zvýšení počtu zákazníků společnosti MND neboli Moravské naftové doly. Společnost MND prodává a dodává zákazníkům plyn a elektrickou energii.
Práce bude obsahovat dvě části. V první části bude obsažena literární rešerše, která bude popsána pomocí prostudování odborné literatury z oblasti marketingu.
Praktická část bude zaměřena na společnost Moravské naftové doly, kde bude charakterizována a posuzována pomocí vědních metod například analýza sekundárních dat, dedukční metoda a také pomocí metody empirického poznání. Praktická část bude také obsahovat Porterův model pěti sil, STEP analýzu a SWOT analýzu, která hodnotí příležitosti a ohrožení. SWOT analýza bude vycházet z analýzy konkurenceschopnosti pro zjištění silných a slabých stránek společnosti.
Keywords:
komunikace; konkurence; marketing; marketingový mix; služby; strategický marketing; tvorba strategie; zákazník