Název: Měření fonologického povědomí – test skládání hlásek na počátku školní docházky: porovnání klasického přístupu a teorie odpovědi na položku
Překlad názvu: Measuring phonological awareness – blend phoneme test in the beginning of schooling: an comparison of classical test theory and item response theory
Autoři: Gorčíková, M. ; Šafr, Jiří
Typ dokumentu: Příspěvky z konference
Konference/Akce: PhD existence VI: česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech, Olomouc (CZ), 20160208
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: blending phoneme; classical test theory; item response theory
Zdrojový dokument: PhD existence 2016: Česko-slovenská psychologická konference (nejen) pro doktorandy a o doktorandech. Sborník odborných příspěvků., ISBN 978-80-244-4963-0

Instituce: Sociologický ústav AV ČR (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je dostupný v příslušném ústavu Akademie věd ČR.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0263216

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261198


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Věda a výzkum > AV ČR > Sociologický ústav
Konferenční materiály > Příspěvky z konference
 Záznam vytvořen dne 2016-10-31, naposledy upraven 2022-09-29.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet