Název: Strategický marketing ve vybrané firmě
Překlad názvu: Strategy marketing in a chosen company
Autoři: POŠVECOVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová situační analýza; marketingová strategie; marketingový plán; strategické marketingové plánování; strategické marketingové řízení; strategický řídící process; SWOT analýza; marketing plan; marketing situational analysis; marketing strategy; strategic management process; strategic marketing management; strategic marketing planning; SWOT analysis
Citace: POŠVECOVÁ, Lenka. Strategický marketing ve vybrané firmě. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/32403

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261152


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-10-23, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet