Original title: Strategický marketing ve vybrané firmě
Translated title: Strategy marketing in a chosen company
Authors: POŠVECOVÁ, Lenka
Document type: Master’s theses
Year: 2016
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: marketing plan; marketing situational analysis; marketing strategy; strategic management process; strategic marketing management; strategic marketing planning; SWOT analysis; marketingová situační analýza; marketingová strategie; marketingový plán; strategické marketingové plánování; strategické marketingové řízení; strategický řídící process; SWOT analýza
Citation: POŠVECOVÁ, Lenka. Strategický marketing ve vybrané firmě. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/32403

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261152


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-10-23, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share