Název: Space management vybrané obchodní jednotky
Překlad názvu: The retail space management
Autoři: MACHÁČKOVÁ, Lenka
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingový výzkum; merchandising; nákupní atmosféra; nákupní chování; space management; zákazník; customer; layout; market research; merchandising; shopping atmosphere; shopping behaviour; space management
Citace: MACHÁČKOVÁ, Lenka. Space management vybrané obchodní jednotky. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41604

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261037


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-10-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet