Original title: Space management vybrané obchodní jednotky
Translated title: The retail space management
Authors: MACHÁČKOVÁ, Lenka
Document type: Bachelor's theses
Year: 2016
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: customer; layout; market research; merchandising; shopping atmosphere; shopping behaviour; space management; marketingový výzkum; merchandising; nákupní atmosféra; nákupní chování; space management; zákazník
Citation: MACHÁČKOVÁ, Lenka. Space management vybrané obchodní jednotky. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/41604

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261037


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-10-15, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share