Název: Role názorového vůdce v MK
Překlad názvu: Role of opinion former in Marketing communication
Autoři: SPRINGEROVÁ, Nikol
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; názorový vůdce; communication mix; marketing; marketing communication; opinion former
Citace: SPRINGEROVÁ, Nikol. Role názorového vůdce v MK. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36774

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261011


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-10-15, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet