Original title: Role názorového vůdce v MK
Translated title: Role of opinion former in Marketing communication
Authors: SPRINGEROVÁ, Nikol
Document type: Bachelor's theses
Year: 2016
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: communication mix; marketing; marketing communication; opinion former; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; názorový vůdce
Citation: SPRINGEROVÁ, Nikol. Role názorového vůdce v MK. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/36774

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-261011


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-10-15, last modified 2024-08-29


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share