Název:
Role názorového vůdce v MK
Překlad názvu:
Role of opinion former in Marketing communication
Autoři:
SPRINGEROVÁ, Nikol Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá rolí názorového vůdce v marketingové komunikaci. Pro tuto práci je vybrána profesní sféra. Zubní lékaři města Benešov. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy, které souvisí s tímto tématem. V praktické části je analyzován současný stav z pohledu zubních lékařů a veřejnosti za pomoci kvantitativní a kvalitativní metody. Cílem této práce je navržení doporučených změn v marketingové komunikaci s využitím názorového vůdce, které by vedli ke zlepšení.This thesis is based on role of opinion former in marketing communication. For this work is chosen professional sphere, concretely the work of dentists in Benešov city. In theoretical part of this thesis are explained terms related with this theme. In practical part is analyzed a current state of view of dentist and public by using quantitative and qualitative methods. Goal of this thesis is draft recomandation of changes in marketing communication together with using a view of opinion former, which should lead to improve this communication.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; názorový vůdce; communication mix; marketing; marketing communication; opinion former Citace: SPRINGEROVÁ, Nikol. Role názorového vůdce v MK. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36774