Název: Úloha Českomoravské myslivecké jednoty při propagaci české myslivosti
Překlad názvu: The role of the Czech-Moravian Hunting Association in promoting the Czech game management
Autoři: Illek, Lukáš ; Hart, Vlastimil (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová strategie; public relations; Českomoravská myslivecká jednota

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=220627

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-260669


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet