Název:
Branding a rebranding
Překlad názvu:
Branding and rebranding
Autoři:
Pernikář, Václav ; Pánek, Pavel (vedoucí práce) ; Lukáš, Lukáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Práce je zaměřena na identitu značky a její implementaci. Hlavním cílem práce
je navrhnout vizuální pravidla pro komunikaci včetně logomanuálu a tonality značky
představované komunikačním manuálem.
V první části jsou shrnuta teoretická východiska práce a problematika identity
značky je zde zasazena do širšího kontextu budování značky. V praktické části se práce
soustředí na návrh značky malého ubytovacího zařízení. Je zde proveden návrh nového
názvu, loga, firemních barev, písma. Dále je sestaven logomanuál a komunikační manuál
značky. Na závěr praktické části jsou navrženy některé praktické aplikace vytvořené
identity.The paper is focused on brand identity and its implementation. The main target
of the paper is to propose visual rules that could be used in companys communication
including the logomanual and brand tonality represented by the communication manual.
There is formed a theoretical summary and the issue of brand identity is discussed
in a context of brand building in the first part of the paper. Then, in a practical part of the
paper, is the paper focused on designing new brand for a small accommodation business.
The new new brand name, logo, company colors, fonts are designed. The author had
compiled the new logomanual and communication manual of the brand. There are few
practical applications of the new identity proposed in conclusion of practical part.
Klíčová slova:
branding; identita značky; logo; marketing