Název: Marketingová strategie podniku
Překlad názvu: Marketing strategic of bussiness
Autoři: Gazdíková, Veronika ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: Analýza marketingového prostředí; Marketing; Marketingová strategie; Marketingový mix; SWOT analýza.

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=215131

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-260355


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet