Název: Following the path of discovering fractions
Autoři: Tichá, Marie
Typ dokumentu: Příspěvky z konference
Konference/Akce: SEMT 03, Praha (CZ), 2003-08-24 / 2003-08-29
Rok: 2003
Jazyk: eng
Abstrakt: Study on possibilites of utilisation translation between modes of representation as a tool for diagnosing in the course of study of images, level of understanding, misunderstanding and obstacles for understanding of the motion of fraction.
Klíčová slova: diagnostic; math education; modes of representation
Číslo projektu: CEZ:AV0Z1019905 (CEP), CEZ:AV0Z1019905 (CEP), GA406/02/0829 (CEP)
Poskytovatel projektu: GA ČR
Zdrojový dokument: SEMT 03. International Symposium, Elementary Maths Teaching, ISBN 80-7290-132-X

Instituce: Matematický ústav AV ČR (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dokument je dostupný na vyžádání prostřednictvím repozitáře Akademie věd.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0072280

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-26024


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Věda a výzkum > AV ČR > Matematický ústav
Konferenční materiály > Příspěvky z konference
 Záznam vytvořen dne 2011-07-01, naposledy upraven 2024-01-26.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet