Název:
Following the path of discovering fractions
Autoři:
Tichá, Marie Typ dokumentu: Příspěvky z konference Konference/Akce: SEMT 03, Praha (CZ), 2003-08-24 / 2003-08-29
Rok:
2003
Jazyk:
eng
Abstrakt: Study on possibilites of utilisation translation between modes of representation as a tool for diagnosing in the course of study of images, level of understanding, misunderstanding and obstacles for understanding of the motion of fraction.
Klíčová slova:
diagnostic; math education; modes of representation Číslo projektu: CEZ:AV0Z1019905 (CEP), CEZ:AV0Z1019905 (CEP), GA406/02/0829 (CEP) Poskytovatel projektu: GA ČR Zdrojový dokument: SEMT 03. International Symposium, Elementary Maths Teaching, ISBN 80-7290-132-X
Instituce: Matematický ústav AV ČR
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Dokument je dostupný na vyžádání prostřednictvím repozitáře Akademie věd. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11104/0072280