Název:
Marketingový plán podniku
Překlad názvu:
Marketing business plan
Autoři:
Hácha, Patrik ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Marie, Marie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Marketingový plán podniku
Souhrn
Tématem diplomové práce je provést zhodnocení současného marketingového plánu a situace podniku a tyto výsledky použít jako návrh doporučení pro nový marketingový plán. Úvodní část, zaměřená na literární rešerši, shrnuje teoretické poznatky a východiska pro zpracování výše uvedeného marketingového plánu. V následující, druhé, části jsou tyto poznatky a východiska aplikovány na vybraný podnik. Obsahem této části je mimo jiné deskripce podniku, analýzy vnějšího a vnitřního prostřední charakterizované použitím PEST analýzy a SWOT analýzy. V poslední části věnované samotnému návrhu jsou definovány základní marketingové cíle i marketingový mix reflektující aktuální situaci podniku. Součástí této části je také rámcový akční program a hrubý rozpočet a základní návrh pro měření a kontrolu shora uvedeného.
Marketing Business Plan
Summary
The theme of this thesis is to evaluate current marketing plan and company situation and to use the results as a draft recommendation for a new marketing plan. The introductory part focused on literature search summarizes theoretical knowledge and resources for processing the above mentioned marketing plan. In the next -second- part, this knowledge and resources are applied to the selected company. The content of this section is among other things a description of the enterprise, analysis of external and internal environment characterized by the use of PEST analysis and SWOT analysis. The last part deals with proposal itself and there are basic marketing objectives and marketing mix reflecting the current situation of the enterprise. There is also an action program, the gross budget and basic proposal for measurement and control of above mentioned as a component of this part
Klíčová slova:
analýza; marketing; marketingová strategie; marketingové cíle; marketingový mix; marketnigový plán; situační analýza; strategický plán