Název: Marketingový plán podniku
Překlad názvu: Marketing business plan
Autoři: Hácha, Patrik ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Marie, Marie (oponent)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: analýza; marketing; marketingová strategie; marketingové cíle; marketingový mix; marketnigový plán; situační analýza; strategický plán

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=214429

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-260200


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet