Název:
Zhodnocení obchodu s biobrodukty u vybraného subjektu
Překlad názvu:
Evaluation of the Organic products Trade
Autoři:
Macháčová, Kamila ; Toth, Štefan (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá problematikou biopotravin. V prvních kapitolách
jsou uvedeny definice pojmů, které jsou úzce spojeny s tímto tématem. Kapitoly
zahrnují pojmy jako ekologické zemědělství, zaměřené tedy zejména ne pěstování
rostlin a chov zvířat neboť tyto dvě odvětví nám produkují právě tzv. biopotraviny.
V dalších kapitolách nalezneme popis výroby, kontroly, značení a cen biopotravin.
Důležitá část práce je věnována franšízovému konceptu Sklizeno. Cílem je sestavení
návrhu obchodní strategie pro tuto společnost a dále návrh nejvýhodnější lokality města
Prahy pro umístění prodejny Sklizeno. V rámci práce je využita metoda popisu a
metoda kvantitativního šetření - použity formou interaktivního i terénního dotazníkové
šetření. Cílem těchto metod je získání dostatečných informací o oblastech města Prahy a
jejich obyvatel, které nám slouží jako podklady k rozhodnutí o výběru vhodné lokality.
Závěr obsahuje návrh obchodní strategie pro franšízový projekt Sklizeno a návrh
vhodné oblasti k umístění jejich prodejny.Bachelor's thesis deals with organic food. The first chapters are definitions of terms that are closely associated with this topic. Chapters include concepts as organic farming, focusing especially on plant cultivation and animal husbandry because these two industries produce organic food. In the following chapters we find a description of manufacture, inspection, marking and prices of organic food. The important part is devoted to the franchise concept Sklizeno. The aim of this part is make a business strategy for the company and draw up proposal most advantageous locations in the Prague for the placement store Sklizeno. Bachelor's thesis used method of describing a quantitative method (used in the form of interactive and field survey). The aim of these methods is obtain sufficient information about areas of Prague and its population, which serves as a material for selection of a suitable location. Conclusion contains a business strategy for franchising project Sklizeno and proposal suitable area to locate their store.
Klíčová slova:
bio; ekologické zemědělství; maloobchod; obchod; zákazník