Název:
Marketingový plán podniku
Překlad názvu:
The marketing plan of the company
Autoři:
Matoušková, Daniela ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Marie, Marie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce řeší problematiku zpracování marketingového plánu pro vinotéku Slovácký sklípek. Teoretickou částí práce je literární přehled, který je zaměřen na deskripci marketingu, marketingového plánu a dalších pojmů, které s touto problematikou přímo souvisí. V literárním přehledu je použita doporučená odborná literatura a také články z webových stránek.
Praktická část diplomové práce je zaměřena na zhodnocení současného stavu vinotéky
a na formulaci marketingového plánu. Zhodnoceno je makro okolí a mikro okolí společnosti. Definovány jsou silné a slabé stránky a také hrozby a příležitosti, které mohou nastat. Z výše uvedených analýz je zpracována hlavní část práce marketingový plán. V marketingovém plánu je nově formulován marketingový mix, rozpočet, harmonogram jednotlivých činností a kontrola. Produkt, cena, distribuce a propagace jsou navrženy tak, aby vhodně oslovily cílovou skupinu zákazníků.
V závěru práce je stanoven harmonogram a implementační plán pro rok 2016, ve kterém jsou popsány jednotlivé marketingové aktivity, a dále je proveden rozpočet výdajů. V poslední části je naplánován systém kontroly realizace jednotlivých činností.
Thesis deals with the processing of a marketing plan for Slovácký sklípek. The theoretical part is a review of literature that focuses on the description of marketing, marketing plan and other terms that this issue is directly related. The literature review used
the recommended literature and articles from websites.
The practical part is focused on describing the current state of the wine shop
and the formulation of a marketing plan. Evaluates the macro environment and micro environment wine shop. Defined are the strengths and weaknesses as well as threats and opportunities that may arise. From the above analysis it is handled major part marketing plan. The marketing plan is a newly formulated marketing mix, budget, schedule and control the various activities. Product, price, distribution and promotion are designed to appropriately addressed the target group of customers.
The conclusion is defined timetable and implementation plan for 2016, which describes
the various marketing activities, and is executed budget expenditure. The last part
of the planned system of monitoring implementation of activities.
Klíčová slova:
cíl; komunikace; marketing; plán; reklama; rozpočet; strategie; vinotéka