Název:
Využití direct marketingu
Překlad názvu:
The use of direct marketing
Autoři:
Hejlová, Simona ; Kvasničková Stanislavská, Lucie (vedoucí práce) ; Margarisová, Klára (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá využitím direct marketingu za účelem získávání nových a udržení si stávajících zákazníků u společnosti THIMM Packaging a zároveň jejích největších konkurentů na trhu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První z nich, literární rešerše, se zabývá pojmem direct marketing a jeho formami, výhodami a nevýhodami a také významem direct marketingu na B2B trhu. Druhá část, vlastní práce, se zaměřuje na charakteristiku vybrané B2B společnosti a její využívané direct marketingové nástroje. Vlastní práce se dále zabývá analýzou direct marketingu konkurenčních společností. Analýza konkurenčních společností je zaměřena na hlavní charakteristiky a využívaný direct marketing u konkurence. Na základě analýzy a zhodnocení aktuálního direct marketingu společnosti THIMM Packaging a také direct marketingu konkurence, jsou navržena doporučení v oblasti direct marketingu pro společnost THIMM Packaging. V závěru práce je popsán průběh vlastního návrhu direct mailingové kampaně, která byla uskutečněna v rámci proběhlého obalového kongresu Obalko 2015. Následuje vyhodnocení proběhlé direct mailingové kampaně.This Bachelor thesis deals with the use of Direct Marketing for a purpose of the obtaining new and retain existing customers from THIMM Packaging Company and from their biggest competitors in the market. The thesis is divided into two main parts. The first one, literature research, deals with the concept of direct marketing and its forms, advantages and disadvantages and with the importance of direct marketing in the B2B market. The second part, the thesis itself, focuses on characteristic of selected B2B Company and its used direct marketing tools. The thesis also discusses about analysis of direct marketing of competing companies. The analysis of competing companies is focused on main characteristics and direct marketing used by competitors. Based on the analysis and evaluation of current direct marketing of THIMM Packaging Company and also the direct marketing of competitors, there are suggested recommendations for THIMM Packaging Company in the area of direct marketing. The conclusion describes the process of own design of direct mailing campaign, carried out under the past packaging congress Obalko 2015. The evaluation of the direct mailing campaign follows up.
Klíčová slova:
aktivní telemarketing; B2B trh; databáze zákazníků; direct mail; direct marketing; firemní image; oslovení zákazníků; získávání zákazníků