Název:
Stimulace zaměstnanců v sektoru služeb
Překlad názvu:
Stimulation of employees in the service sector
Autoři:
Lutašová, Darja ; Kala, Václav (vedoucí práce) ; Vokáčová, Lucie (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato bakalářská práce je zaměřena na stimulaci zaměstnanců v sektoru služeb. Cílem práce je ověřit stimulační účinek motivačních nástrojů, vedoucích ke zvýšení tržeb v dané sítí lékáren, vyhodnotit efektivitu a navrhnout účinnější systém stimulace. V první části práci jsou vymezeny základní pojmy motivace a stimulace, charakteristika benefitů, hmotných a relačních odměn. V druhé části jsou zpracovány odpovědi respondentů do tabulek a grafů a porovnávány s hypotézami. V závěru práce jsou shrnuty výsledky výzkumu a navrženy změny motivačních nástrojů. This bachelor thesis is aimed at the stimulation of employees in the service sector. The
aim of this thesis is to prove the influence of motivational strategies which are leading
to the increase of sales in the concrete pharmacies. The effectiveness will be evaluated
and possible improvement will be suggested. The basic concepts such as motivation
and stimulation, characterisation of the benefits, tangible reward and relational reward
will be explained in the first part. The answers of respondents are processed into the
tables and charts and are compared with the hypothesis in the second part. The results
of the research are presented and the changes are proposed in the conclusion.
Klíčová slova:
motivace; odměňování; zaměstnanci