Název:
Využití marketingových nástrojů v Československé obchodní bance
Překlad názvu:
Applying of marketing tools in the ČSOB
Autoři:
Skalová, Jana ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Kala, Václav (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce se zabývá marketingovými nástroji Československé obchodní banky v komparaci s ostatními obchodními značkami subjektu - Poštovní spořitelnou a Erou. Podrobněji se práce věnuje event marketingu, jako nástroji marketingové komunikace, který má čím dál tím větší důležitost při získání klienta a budování vztahu s klientem. Lidé v dnešní době hledají něco navíc, hledají emoce a zážitky a to nabízí právě event marketing. Jak tento nástroj využívají obchodní značky ČSOB, popisuje tato práce.The Bachelor thesis deals with marketing tools of Czechoslovak Commercial Bank (ČSOB) in comparison with other brands of the organization - Poštovní spořitelna and Era. The thesis tackles event marketing in greater detail as a communication tool with yet increasing importance for reaching new clients and building customer relations. People are nowadays searching for emotions and experience which is precisely what event marketing offers. The way of use of this marketing tool by ČSOB brands is described in this thesis.
Klíčová slova:
event marketing; marketingová komunikace; marketingové nástroje; marketingové řízení; služby; ČSOB