Název:
Tvorba aplikaci v prostředí OS Android s využitím OpenGL
Překlad názvu:
Application development for OS Android using OpenGL
Autoři:
Mikhliuk, Dzmitry ; Vaněk, Jiří (vedoucí práce) ; Tomáš, Tomáš (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Téma práce je orientováno na oblast informačních technologií, obzvlášť na oblast vývoje
herních aplikací pro Android s použitím OpenGL. V první části práce se zkoumá aktuální
stav průmyslu mobilních her, populární mobilní operační systémy, možnosti monetizace
pro jednotlivé vývojáře a společnosti. V této části potom následuje krátký přehled použitých
softwarových a hardwarových technologií, knihoven pro vývoj ukázkové aplikace. Druhá
část obsahuje techniky pro návrh modelové aplikace, návrh architektury aplikace, vytvoření
grafických prvků, implementace navrženého řešení v jazyce Java s použitím LibGDX
a Box2D. V závěru se provede vyhodnocení stanovených cílů a analýza zpětné vazby
od uživatelů.The topic of this thesis is oriented on field of information technologies, especially on a field
of development of the game applications for Android using OpenGL. At the first part of the
thesis is described current situation in a mobile game industry, the most popular operation
systems and opportunities of monetization for single developers or firms. In this part follows
short review of the necessary software and hardware technologies for designing modelling
application, architecture designing, creating of the graphic units, implementation chosen
solution in Java language using LibGDX and Box2D. At the conclusion will be analyzed the
results of the done work and feedback of the users.
Klíčová slova:
Android; Box2d; Google Play; Java; LibGDX; OpenGL