Název:
Hodnocení marketingové komunikace vybraného podniku
Překlad názvu:
Selected company marketing communication assessment
Autoři:
Staňková, Pavlína ; Huml, Jan (vedoucí práce) ; Jiří, Jiří (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce se zabývá hodnocením marketingové komunikace značky Kaktus společnosti T-Mobile Czech Republic a.s., která je zaměřena na poskytování telekomunikačních služeb, značka poté na specifickou cílovou skupinu. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část.
V teoretické části jsou popsána teoretická východiska na základě studia odborné literatury a jsou zde definovány základní pojmy jako marketingový mix, marketing služeb, marketingová komunikace, její jednotlivé nástroje, komunikace na sociálních médiích, psychologické účinky reklamy a marketingový výzkum.
Praktická část představuje společnost T-Mobile Czech Republic a.s., popisuje její marketingový mix, její nejvýznamnější konkurenty a míru ohrožení z jejich strany. Stěžejní část práce obsahuje popis a zhodnocení dosud uplatňované marketingové komunikace, které byly vypracovány na základě rozhovorů se specialistou na marketingovou komunikaci značky a na základě interních zdrojů dat. V následující části je vyhodnoceno dotazníkové šetření, které bylo realizováno mezi příslušníky cílové skupiny značky s cílem zjistit, jak vnímají její marketingovou komunikaci, a analýza potenciálních a existujících vlivů na značku, která byla vypracována na základě interních zdrojů dat. Na těchto výsledcích se zakládá doporučení na úpravu a obohacení marketingové komunikace tak, aby došlo k rozšíření povědomí o značce i zákaznické základny, aniž by nastal rozpor s ideologií značky.
Diploma thesis is focused on assessment of Kaktus the T-Mobile Czech Republic brand marketing communication. The company provides telecommunication services and the brand is targeted at specific group. The thesis is divided into theoretical and practical parts.
In the theoretical part, there is described theoretical basis emerging from study of literature, as there are determined basic terms like marketing mix, marketing of services, marketing communication, marketing communication toolkit, social media communication, psychological impacts of advertising and marketing research.
The practical part presents T-Mobile Czech Republic a.s., describes its marketing mix, its most important competition and the degree of risk they stand for. The core part involves delineation and evaluation of currently applied methods of marketing communication that were developed after interview with brand marketing communication specialist and providing with internal data. The following part contains evaluation of questionnaire research that was realized among members of the target group in order to find out the way they perceive the brand marketing communication. It also contains evaluation of analysis of existing and potential impacts on the brand that was developed on the basis of internal data. These results are basis for the suggestion of marketing communication extensions heading to expansit of brand awareness and number of customers without being inconsistent with the brand ideology.
Klíčová slova:
atraktivita; cílová skupina; Facebook; komunikace; virtuální mobilní operátor