Název: Marketingová strategie SOŠ a její vliv na poptávku po studiu
Překlad názvu: Marketing strategy of a secondary vocational school and its impact on attracting potential students
Autoři: Fritschová, Lenka ; Tomšíková, Kateřina (vedoucí práce) ; Lenka, Lenka (oponent)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace s veřejností; marketingová strategie; marketingový mix; poptávka po studiu; střední školy

Instituce: Česká zemědělská univerzita (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Dostupné v repozitáři ČZU.
Původní záznam: https://is.czu.cz/zp/index.pl?podrobnosti_zp=206343

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-259086


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Česká zemědělská univerzita
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-22, naposledy upraven 2022-03-03.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet