Original title:
Zhodnocení re-brandingu zvolené značky
Translated title:
Evaluation of the re-branding within the selected company
Authors:
Sutulova, Alina ; Chocholoušek, Michal (advisor) ; Pilař, Ladislav (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2017
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Tato bakalářská práce se zabývá zkoumaním problematiky současných společností vstupem na jiné trhy a změnou strategie z jenom místního zaměření na globální, s ohledem na lokální zásady. Provádí se analýza podminek a vhodného chování při těchto změnách. Také se zkoumá reakce lidí na změny názvů produktů při výše uvedených činnostech. Práce se týká hledání správných cest firem, stanovení cílů a úkolů a jejich vyjádření v praxi.
Teoretická část vymezuje základní pojmy, stanovuje témata, jako historii vzniku
a rozvoj trhu, marketingu a strategií firem. Praktická část se věnuje analýze procesu rebrandingu značky vybráné společnosti a reakci zákazníků na provedené změny.
Výsledkem práce je stanovení hlavních příčin, kvůli kterým dochází ke změnám názvu produktů. Změny se týkají obnovení zastaralého obalu, názvu produktu
nebo přizpůsobení k místnímu trhu při zavedení zboží na zahraniční trh (analýza tradic, ekonomického stavu, historických faktů či chuťových předností). Práce dále popisuje, jak zákazníci reagují na změnu názvu produktu a jak tuto změnu dokážou přijmout.
This Bachelor Thesis examines the problems encountered when modern corporations enter new markets and and shift strategies from domestic to global. Analysis is being made with regards to the conditions and behavior encountered. It also examines consumers reactions to changes in product name's as branding for the new markets occurs.
It also discusses appropriate pathways, setting of new goals and tasks, and their practical application.
The theoretical discusses defines basic terms, topical coverage of development history and formation of said markets, and new marketing strategies performed
by the companies. The practical part is devoted analysing the process of brands' rebranding of the selected company and customer response based on said product changes.
The results will be analyzed and assembled to detect the main root of change
in product name, renewals of antiquated packaging, branding strategies during initial release of the products to the foreign market, as well as changes in consumer habits
and their ability to cope with new brand identity.
Keywords:
Adaptace produktu; Firemní strategie; Marketing; Společnost; Značka