Název:
Elektronický marketing
Překlad názvu:
Electronic marketing
Autoři:
Faktorová, Kateřina ; Hesová, Ivana (vedoucí práce) ; Kubata, Karel (oponent) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Bakalářská práce na téma Elektronický marketing podrobně analyzuje marketingové kampaně aplikované na internetový obchod. Teoretická část se nejdříve zabývá historií internetového marketingu, požadavky na vzhled webových prezentací a eshopů, metodami marketingových kampaní a jejich vyhodnocováním. Dále jsou vymezeny možnosti uživatelského testování stránek a jejich technické řešení. Teorie je podkladem pro praktickou část práce, kde jsou testovány jednotlivé reklamní metody na internetovém obchodě NaTržnici.cz. V závěru práce je vyhodnocen vliv jednotlivých metod na návštěvnost eshopu, je stanovena nejúčinnější forma marketingové kampaně a vypracováno ekonomické zhodnocení těchto metod. Bachelor "Electronic marketing" analyze options of marketing campaign for online store. The theoretical part describes history of marketing, appearance requirements, methods of marketing campaigns and their evaluation. Theory is the basis for the practical part. Individual advertising methods are tested at online store NaTrznici.cz. The conclusion is evaluated the influence of advertising methods to Website traffic. It is determined by the most efficient form and prepared an economic evaluation.
Klíčová slova:
Elektronický marketing; eshop; Google Analytics