Original title:
Elektronický marketing
Translated title:
Electronic marketing
Authors:
Faktorová, Kateřina ; Hesová, Ivana (advisor) ; Kubata, Karel (referee) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Česká zemědělská univerzita v Praze Abstract:
[cze][eng] Bakalářská práce na téma Elektronický marketing podrobně analyzuje marketingové kampaně aplikované na internetový obchod. Teoretická část se nejdříve zabývá historií internetového marketingu, požadavky na vzhled webových prezentací a eshopů, metodami marketingových kampaní a jejich vyhodnocováním. Dále jsou vymezeny možnosti uživatelského testování stránek a jejich technické řešení. Teorie je podkladem pro praktickou část práce, kde jsou testovány jednotlivé reklamní metody na internetovém obchodě NaTržnici.cz. V závěru práce je vyhodnocen vliv jednotlivých metod na návštěvnost eshopu, je stanovena nejúčinnější forma marketingové kampaně a vypracováno ekonomické zhodnocení těchto metod. Bachelor "Electronic marketing" analyze options of marketing campaign for online store. The theoretical part describes history of marketing, appearance requirements, methods of marketing campaigns and their evaluation. Theory is the basis for the practical part. Individual advertising methods are tested at online store NaTrznici.cz. The conclusion is evaluated the influence of advertising methods to Website traffic. It is determined by the most efficient form and prepared an economic evaluation.
Keywords:
Elektronický marketing; eshop; Google Analytics