Název:
Marketingová komunikace
Překlad názvu:
Marketing communication
Autoři:
Pospíšilová, Kristýna ; Štůsek, Jaromír (vedoucí práce) ; Ladislav , Ladislav (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem práce je analýza marketingové komunikace. Na začátku je popsán marketingový mix a jeho složky: produkt, propagace, distribuce a cena. V další části je definována marketingová komunikace a její nástroje, kterými jsou: reklama, podpora prodeje, osobní prodej, direct marketing
a sponzoring. V literárním přehledu jsou také uvedeny nové trendy v oblasti marketingové komunikaci.
Vlastní práce je pak zaměřena na charakteristiku vybraného podniku, analýzu složek marketingového a komunikačního mixu. Na základě pozorování a rozhovorů je provedeno zhodnocení marketingové komunikace ve společnosti GMS velkoobchod s. r. o..
V závěru práce jsou navržena případná doporučení, kterých bylo dosaženo pomocí literární rešerše a tvorbě vlastní práce.
The main aim of this diploma thesis is an analysis of marketing communications. At first it is focused on marketing communication tools: product, promotion, distribution and pricing. Thenext part describes marketing communication tools, such as: advertising, sales promotion, personal selling, direct marketing and sponsorship. In the literature review are also mentioned new trends in marketing communications.
On work is then focused on the characteristics of company analysis elements of the marketing and communication mix. An assessment of the marketing communication is made based on observations and interviews in GMS Wholesale Ltd.
Proposed potential recommendations in conclusion were achieved by data research and internal study of the company GMS Wholesale Ltd.
Klíčová slova:
direct marketing; komunikační mix; marketing; marketingová komunikace; marketingový mix; podpora prodeje; reklama; sociální sítě