Název:
Podnikatelský plán - fitness centrum
Překlad názvu:
Business Plan - Fitness Center
Autoři:
Adamová, Martina ; Pilař, Ladislav (vedoucí práce) ; Pavlína, Pavlína (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tato diplomová práce pojednává o problematice týkající se zpracování podnikatelského plánu na založení podniku, konkrétně na založení fitness centra. Teoretická část je věnována základním pojmům s cílem uvedení čtenáře do problematiky podnikání. Jsou zde vysvětleny pojmy jako podnikání, podnikatel, formy podnikání a podobně. Dále je také teoretická část věnována oblasti marketingu, kde je důležité zmínit charakteristiku nabízeného produktu, jeho distribuci, propagaci a cenovou nabídku. Cenová nabídka je stanovena a odvíjí se od finančního zpracování podnikatelské myšlenky s ohledem na konkurenci. Konkurenční prostředí je nutné správně identifikovat a analyzovat. Z tohoto důvodu se v teoretické části nachází i zvolené modely pro analýzu konkurenční síly a slabých a silných stránek podniku. Praktická část je věnována konkrétnímu zpracování podnikatelského plánu a jeho následným ekonomickým zhodnocením. Závěr diplomové práce je věnován shrnutí zjištěných výsledků a vyhodnocení, zda došlo ke splnění stanovených cílů. This thesis deals with the issues relating to the processing of a business plan for a company, namely the establishment of a fitness center. The theoretical part is devoted to basic concepts in order to show the reader the problems of business. Terms such as business, entrepreneur, business forms, and the like will be explained. Furthermore, the theoretical part is also devoted to marketing, where it is important to note the characteristics of the product offered, its distribution, promotion and pricing. Pricing is set in relation to the financial processing business ideas with regard to competition. The competitive environment must be properly identified and analyzed. For this reason, the theoretical part also contains selected models for the analysis of competitive strengths and weaknesses and strengths of the company. The practical part is dedicated to processing the business plan and its subsequent economic evaluation. The final section is devoted to a summary of the results and evaluate whether the targets have been reached.
Klíčová slova:
finanční plán; fitness; podnikatelský plán; podnikatelský záměr; čistá současná hodnota