Název:
Internetový marketing
Překlad názvu:
Internet marketing
Autoři:
Táborská, Dagmar ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Marie, Marie (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2017
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Tématem diplomové práce je internetový marketing. Jelikož je tato oblast rozsáhlá, zaměřuje se práce zejména na problematiku reklamy na internetu a v souvislosti s ní především na PPC reklamu. Poskytuje přehled jak o samotných reklamách (inzerátech), jejich pravidlech a obsahových znacích, tak o celkové struktuře PPC kampaní, klíčových slovech apod. To samé řeší u reklam na sociální síti Facebook. Záměrem je zdůraznit oblast využití těchto dvou typů kampaní a ukázat mezi nimi hlavní rozdíly. Tyto poznatky jsou využity pro praktickou část, v rámci níž je zrealizována PPC kampaň a kampaně na Facebooku pro vybraný subjekt.
Účelem práce je znalosti získané z literární rešerše uplatit v praxi a na základě vyhodnocení zjištěných výsledků zároveň zjistit, jaká pozitiva a negativa kampaně obnáší a jak důležitá je reklama na internetu.
The subject of my diploma thesis is internet marketing. Due to its complexity, the thesis focus mainly on online advertisement, primarily to PPC campaigns. The thesis provides summary of PPC advertisement itself, their rules and also the whole structure of campaigns, keywords etc. The same concept is used for social network Facebook and its advertisement. The target is to point out the importance of both approaches and also to show the main differences between them. These findings are used for practical part, where the real PPC and Facebook campaigns are put into practice for selected institution.
The target of this work is to use the findings from literatury research in the real case scenario. Based on the campaigns result, find out what are the positives and negatives of such campaigns and to show how important the internet marketing is.
Klíčová slova:
CPM; Facebook; Google AdWords; Google Analytics; internetový marketing; kampaň; klíčová slova; PPC; reklama; SEO