Název:
Marketingová strategie zvoleného subjektu
Překlad názvu:
Marketing Strategy of Selected Enterprise
Autoři:
Jedličková, Zuzana ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Česká zemědělská univerzita v Praze
Abstrakt: [cze][eng] Diplomová práce Marketingová strategie vybraného podniku se zabývá optimalizací marketingové kampaně pro zavedení produktu na trh. Dokumentový skener DR-C240, který zavádí společnost Canon na B2B trh z důvodu legislativních změn, cílí s prodejem na státní správu a exekutivu. V teoretické části jsou vymezeny základní témata a koncepty, které jsou se zavádění produktu na trh a s marketingovou strategií spojeny. V praktické části dochází pomocí analýz marketingového mixu produktu, PEST analýzy, Porterova modelu, evaluace dosavadní strategie, informací z rozhovoru s pracovníkem společnosti Canon a také pomocí analýz finančních údajů společnosti k formulování doporučení pro optimalizaci marketingové kampaně. Autorka také formuluje konkrétní doporučení na produktové a komunikační úrovni, která mají zvolenému subjektu pomoci překonat stagnující výkon za poslední roky a podpořit společnost ve zvýšení tržeb. Master thesis Marketing strategy of selected enterprise is engaged in optimizing the marketing campaign for the launch of the product on the market. Document Scanner DR-C240, which introduces Canon at the B2B market, due to changes in legislations, targeting the sale of the state administration and the executive. The theoretical part defines basic themes and concepts that are the introduction of a product on the market and marketing strategies linked. In the practical part there is analysis of the marketing mix of product, PEST analysis, Porter's model, evaluation of existing strategies, information from an interview with an Canon employee and also financial data analysis. All this is used to formulate recommendations for optimizing marketing campaigns. The author also formulates specific recommendations on product and communication level to the selected entity to help overcome a sluggish performance in recent years and has helped in increasing sales.
Klíčová slova:
Canon; Cílový trh; Dokumentový skener; Kampaň; Marketingová strategie; Marketingové plánování; Marketingové řízení; Marketingový mix; Státní správa