| |
| |
|
Marketingová strategie zvoleného subjektu
Jedličková, Zuzana ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Diplomová práce Marketingová strategie vybraného podniku se zabývá optimalizací marketingové kampaně pro zavedení produktu na trh. Dokumentový skener DR-C240, který zavádí společnost Canon na B2B trh z důvodu legislativních změn, cílí s prodejem na státní správu a exekutivu. V teoretické části jsou vymezeny základní témata a koncepty, které jsou se zavádění produktu na trh a s marketingovou strategií spojeny. V praktické části dochází pomocí analýz marketingového mixu produktu, PEST analýzy, Porterova modelu, evaluace dosavadní strategie, informací z rozhovoru s pracovníkem společnosti Canon a také pomocí analýz finančních údajů společnosti k formulování doporučení pro optimalizaci marketingové kampaně. Autorka také formuluje konkrétní doporučení na produktové a komunikační úrovni, která mají zvolenému subjektu pomoci překonat stagnující výkon za poslední roky a podpořit společnost ve zvýšení tržeb.
|
| |
|
Daňové ráje v teorii i praxi
Jedličková, Zuzana ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje možnosti využití daňových rájů fyzickými i právnickými osobami. Důraz je kladen jak na legálnost investic do daňových oáz, tak na možné zneužití daňově zvýhodněných lokalit k praní špinavých peněz. Cílem práce je demonstrovat výhodnost investic do daňových rájů bez porušení zákonů. Konkrétní daňová úspora, které je možné dosáhnou využitím daňových oáz, je vypočtena v rámci dvou případových studií, které byly v realitě řešeny společností zabývající se mezinárodním daňovým plánováním.
|