Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie zvoleného subjektu
Jedličková, Zuzana ; Vokáčová, Lucie (vedoucí práce) ; Pavel, Pavel (oponent)
Diplomová práce Marketingová strategie vybraného podniku se zabývá optimalizací marketingové kampaně pro zavedení produktu na trh. Dokumentový skener DR-C240, který zavádí společnost Canon na B2B trh z důvodu legislativních změn, cílí s prodejem na státní správu a exekutivu. V teoretické části jsou vymezeny základní témata a koncepty, které jsou se zavádění produktu na trh a s marketingovou strategií spojeny. V praktické části dochází pomocí analýz marketingového mixu produktu, PEST analýzy, Porterova modelu, evaluace dosavadní strategie, informací z rozhovoru s pracovníkem společnosti Canon a také pomocí analýz finančních údajů společnosti k formulování doporučení pro optimalizaci marketingové kampaně. Autorka také formuluje konkrétní doporučení na produktové a komunikační úrovni, která mají zvolenému subjektu pomoci překonat stagnující výkon za poslední roky a podpořit společnost ve zvýšení tržeb.
Změny v mezinárodním daňovém plánování v důsledku zvýšené mezivládní spolupráce a zavedení globální výměny informací
Jedličková, Zuzana ; Francírek, František (vedoucí práce) ; Jakoubek, Jiří (oponent)
Diplomová práce se zabývá zejména změnami v daňovém plánování, globální výměnou informací a dokumenty, na základě kterých je nebo bude výměna uskutečňována. Práce se také věnuje nástrojům pro ochranu identity vlastníka příjmů. Praktickou část tvoří případová studie, která nastíní užitečnost znalosti dané problematiky. Cílem práce je uceleně shrnout změny, které nastaly v mezinárodním daňovém plánování v posledních letech, a to v souvislosti se zvyšující se mezivládní spoluprací, zejména v oblasti výměny daňových informací.
Daňové ráje v teorii i praxi
Jedličková, Zuzana ; Filipová, Vladimíra (vedoucí práce) ; Drozen, František (oponent)
Tato bakalářská práce analyzuje možnosti využití daňových rájů fyzickými i právnickými osobami. Důraz je kladen jak na legálnost investic do daňových oáz, tak na možné zneužití daňově zvýhodněných lokalit k praní špinavých peněz. Cílem práce je demonstrovat výhodnost investic do daňových rájů bez porušení zákonů. Konkrétní daňová úspora, které je možné dosáhnou využitím daňových oáz, je vypočtena v rámci dvou případových studií, které byly v realitě řešeny společností zabývající se mezinárodním daňovým plánováním.

Viz též: podobná jména autorů
1 Jedličková, Žaneta
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.