Název:
Plán marketingovej komunikácie pre prémiové vlakové zájazdy
Překlad názvu:
Marketing Communication Plan for a Premium Train Trips
Autoři:
Gálik, Tomáš ; Lukáčová, Zuzana (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
eng
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [eng][cze]
Diplomová práca sa zameriava na plán marketingovej komunikácie vybranej spoločnosti. Špecifikuje marketing, marketingovú komunikáciu a analytické nástroje marketingového výskumu. Práca obsahuje odporúčania na zlepšenie komunikačného mixu v oblasti cestovného ruchu.
The master’s thesis is focused on the marketing communication plan of the selected company. The thesis specifies marketing, marketing communication and analytical tools for marketing research. It contains proposal for improved marketing communication mix in tourism industry.
Klíčová slova:
Marketing; marketing communication; marketing plan; premium train trips; Marketing; marketingová komunikácia; marketingový plán; prémiové vlakové zájazdy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62292