Název:
Titulkovací nástroj pro běžící přednášku
Překlad názvu:
Tool for Immediate Subtitles in Running Lecture
Autoři:
Pokorný, Filip ; Bartík, Vladimír (oponent) ; Kolář, Dušan (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
Tato práce se zabývá řešením problému Poradenského centra Alfons, který se týká jím poskytované služby, a to simultánního přepisu pro sluchově hendikepované studenty. Na základě pravidelné docházky do centra jsem provedl analýzu problému a následně navrhl řešení v podobě aplikace, kterou jsem následně naprogramoval. Tato aplikace má za cíl přejímat text od osoby realizující simultánní přepis a distribuovat ho studentovi v co nejvhodnější formě v doprovodu videopřenosu, který poskytuje obraz ze zařízení přednášejícího. Na závěr jsem aplikaci vyzkoušel se sluchově hendikepovanými studenty přímo ve výuce a následně jsem výsledky testování slovně ohodnotil.
This thesis deals with solving problems of Alfons consulting center, specifically of their simultaneous transcript service for the hearing-impaired students. Thanks to my regular attendance in the consulting center, I analyzed the problem and designed an app solution that I then programmed. The goal of this app is to receive a text from people realizing the simultaneous transcript and give it to students in the most suitable form which they can use along with the speaker's video projection. The conclusion of the thesis shows the evaluation of my analysis after trying the app in lessons with deaf students.
Klíčová slova:
HLS; Nginx; Open Broadcaster studio; Poradenské centrum Alfons; RTMP; sluchově hendikepovaný studenti; síťová aplikace; WebSocket; Alfons consulting center; hearing-impaired students; HLS; network application; Nginx; Open Broadcaster studio; RTMP; WebSocket
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62228