Název: Grafické demo s využitím procedurálního texturování
Překlad názvu: Graphics Demo Employing Procedural Textures
Autoři: Drevický, Dušan ; Matýšek, Michal (oponent) ; Polok, Lukáš (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fragment shader; GLSL; grafické demo; OpenGL; procedurálne generovanie terénu; procedurálne textúry; ray marching; veľkostne obmedzený spustiteľný súbor; výšková mapa; zobrazovanie v reálnom čase; šumové funkcie; fragment shader; GLSL; graphics demo; heightmap; noise functions; OpenGL; procedural terrain generation; procedural textures; ray marching; real-time rendering; size-limited executable

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/62168

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-255675


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet