Název:
Mobilní aplikace s predikcemi výsledků e-Sports utkání
Překlad názvu:
Mobile App with Predictions of e-Sports Matches
Autoři:
Věčorek, David ; Szentandrási, István (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce) Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta informačních technologií
Abstrakt: [cze][eng]
E-Sports, neboli kompetitivní hraní počítačových her, prošlo v~posledních letech značným rozvojem. Profesionální hráči a týmy se pravidelně utkávají na turnajích, které sledují až~statisíce diváků, a vítězové si odnášejí výhry v~řádech milionů dolarů. Rozvíjí se video-přenosy z~těchto akcí a v~poslední době i kurzové sázení na e-Sports zápasy. Hlavním cílem této práce bylo vytvořit mobilní aplikaci pro operační systém Android, která si klade za cíl využít tohoto rozvoje e-Sports a vytvořit službu poskytování predikcí výsledků zápasů, podobnou jako existují u~běžných sportů. Výsledná aplikace přijímá predikce výsledků utkání pomocí služby Google Cloud Messaging a informuje uživatele o~jejich přijetí pomocí Android notifikací. Predikce ukládá na zařízení do SQLite databáze a umožňuje jejich zpětné zobrazení, procházení a filtrování. Po skončení jednotlivých zápasů zobrazuje jejich výsledek v~porovnání s~predikcemi a počítá bilanci těchto predikcí. Uživateli umožňuje zobrazit informace o~jeho předplatných a predikce, které pod ně spadají. Aplikace byla vytvořena ve vývojovém prostředí Android Studio podle směrnic pro material design. Byla otestována a odladěna na několika zařízeních od různých výrobců a s~různými verzemi operačního systému Android a následně byla umístěna na Google Play pro otevřené beta-testování. Do budoucna je naplánována její propagace mezi uživateli služby poskytování predikcí výsledků e-Sports utkání.
E-Sports, also known as progaming (professional gaming) has grown a lot in the last few years. Professional gamers are regularly attending tournaments watched by hundreds of thousands of fans and with prize pools of millions of dollars. There are many video broadcasts of those events and recently betting on e-Sports has also become available. The main goal of this thesis was to create a mobile app for OS Android, which aims to utilize this growth and create a service of providing predictions of results of the e-Sports matches, similar to that existing in regular sports. The application in its current form receives the predictions via Google Cloud Messaging service and shows an Android notification on their arrival. The predictions are then stored on the device into SQLite database so they are available for further view and filtering. After the matches are finished, their results are shown in comparison to the predictions and balance of the predictions is calculated. Users can display information about their subscriptions and predictions under that subscriptions. The app was created in Android Studio IDE with appearance based on the material design guidelines. The app was tested on several devices of different brand and Android version, then it was placed on Google Play for open beta testing. In the future the app will be offered to the users of the service of providing predictions of results of the e-Sports matches.
Klíčová slova:
Android; e-Sports; mobilní aplikace; počítačové hry; predikce; profesionální hraní počítačových her; Android; e-Sports; mobile app; predictions; progaming; video games
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61944