Název:
Využití marketingového přístupu v řízení lidských zdrojů
Překlad názvu:
The Utilization of Marketing Concept in Human Resource Management
Autoři:
Hanzelová, Monika ; Jurečková, Petra (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zaměřuje na problematiku uplatnění externího personálního marketingu v podnikové praxi konkrétního výrobního podniku. Specifikuje tento koncept, jeho principy i významné součásti jako například Employer Brand. Dále obsahuje analýzu současného stavu a návrhy aktivit externího personálního marketingu, které mohou přispět k získávání potřebných lidských zdrojů.
The bachelor's thesis focuses on external personnel marketing and its application in business practice of the manufacturing company. It consists of specification of this concept, principles and important parts as an Employer Brand. It also contains the analysis of current situation and suggestion of external personnel marketing activities for recruiting required human resources.
Klíčová slova:
Employer Brand; externí personální marketing; lidské zdroje; personální činnosti; výrobní podnik; řízení lidských zdrojů; Employer Brand; external personnel marketing; HR activities; human resources; human resources management; manufacturing company
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61409