Název:
Komunikační mix podniku
Překlad názvu:
Communication Plan of Company
Autoři:
Trötzmüller, Jan ; Dmytryszyn, Marek (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce se zabývá komunikačním mixem společnosti TRX Energy s. r. o., která se zaměřuje na internetový prodej baterií a akumulátorů, napájecích zdrojů a nabíječek pro výpočetní a komunikační techniku. Analytická část práce využívá teoretických poznatků o používaných analytických nástrojích v marketingu, jako je např. analýza SLEPTE nebo Porterova analýza konkurenčních sil. Práce se rovněž zabývá analýzou komunikačního mixu a návrhem na jeho zlepšení se záměrem zvýšení obratu a zisku firmy. Návrhy týkající se komunikačního mixu jsou však zasazeny do návrhů v širším úhlu pohledu. Při práci byla identifikována absence nadřazení podnikové strategie, a tudíž jako první doporučení je navrženo její provedení a další kroky je vhodné provádět až v reakci na nově formulovanou podnikovou strategii.
The bachelor thesis deals the communication mix of TRX Energy s.r.o. This company specializes in online sales of batteries and accumulators, power supplies and chargers for computers and communications equipment. The analytical part of thesis uses theoretical knowledge about analytical tools widely used in marketing, such as SLEPTE analysis or Porter analysis of competitive forces. The work also analyzes the communication mix and give proposals for its improvement with the intention of increasing turnover and profit of the company. Proposals concerning the communication mix, however, are planted in the proposals in a broader perspective. During the analytical work there was identified an absence of superior corporate strategy, and therefore the first recommendation is designed its implementation and further steps should be performed only in response to a newly formulated corporate strategy.
Klíčová slova:
komunikační mix; marketingový mix; Porterova analýza; SLEPTE analýza; TRX Energy s.r.o; communication mix; marketing mix; Porter analysis; SLEPTE analysis; TRX Energy s.r.o
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61357