Název:
Marketingová strategie produktu
Překlad názvu:
Product Marketing Strategy
Autoři:
Ondryášová, Denisa ; Lichovníková, Tereza (oponent) ; Schüller, David (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou strategii produktu rodinného podniku Zlatnictví Dukát, se sídlem ve Vítkově. První část se zabývá teoretickými poznatky a jsou v ní blíže definovány marketingové pojmy. Analytická část je zaměřena na průzkum současné situace sledovaného podniku pomocí vhodně zvolených marketingových metod a v neposlední řadě taktéž na výzkum zákazníků, realizovaný na základě empirického dotazování. Podle konečných výsledků je navržena nová marketingová strategie vhodná pro zavedení nového produktu a k dosažení lepší propagace, prodejnosti zboží i k nárůstu zisků podniku.
The bachelor thesis is focused on product marketing strategy of the family company Zlatnictví Dukát, situated in Vítkov. The first part is dealing with the theoretical knowledge and is defining marketing terms in detail. Analytical part is focused on the exploration of the current enterprise situation due to appropriately chosen marketing methods and last but not least also on the customers research, realized on the basis of empirical inquiry. According to the final results there is new marketing strategy proposed which is usable for a new product introduction and to achieve better promotions, merchandise sales and profits increase.
Klíčová slova:
komunikační mix; Marketing; marketingová strategie; marketingové prostředí; marketingový mix; marketingový výzkum; produkt; SWOT analýza; comunnicate mix; Marketing; marketing environment; marketing mix; marketing research; marketing strategy; product; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61336