Název:
Marketingový výzkum pro vybranou firmu, organizaci
Překlad názvu:
Marketing Research for Selected Company, Organisation
Autoři:
Rehuš, Martin ; Kažimírová, Martina (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Má bakalářská práce se zabývá marketingovým výzkumem pro společnost UNIFER, který se zaměřuje na povědomí a přístup ke vzdělání nad rámec vysokoškolského studia a možnosti vykonávání odborné praxe mezi studenty vysokých škol v Brně. Teoretická část vymezuje pojmy týkající se marketingového výzkumu, které slouží ke zpracování analytické části. Na základě výsledků výzkumu z dotazníků jsou navržena doporučení pro rozvoj a zkvalitnění služeb společnosti.
My bachelor thesis deals with the marketing research of UNIFER Company which focuses on awareness and approaches to education, as well as the possibility of professional practice among university students in Brno. The theoretical part defines terms related to marketing research which then serve to process the analytical part. Based on research results of questionnaires, proposed recommendations will be made for the development and improvement of services of UNIFER Company.
Klíčová slova:
dotazník; Marketingový výzkum; odborná praxe; spokojenost; student; UNIFER; Marketing research; professional practice; questionnaire; satisfaction; student; UNIFER
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61329