Original title:
Marketingové nástroje posilování konkurenceschopnosti
Translated title:
Marketing Tools Increasing Competitiveness of Company
Authors:
Denev, Patrik ; Vetchý, Pavel (referee) ; Zich, Robert (advisor) Document type: Bachelor's theses
Year:
2016
Language:
cze Publisher:
Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská Abstract:
[cze][eng]
Bakalářské práce pojednává o marketingových nástrojích a posilování konkurenceschopnosti firmy IRD Group s.r.o., která se zabývá nákupem a prodejem šperků ze stříbra a chirurgické oceli. Práce zahrnuje teoretickou a praktickou část. V první části se zabývám problematikou marketingového mixu a marketingovými nástroji. V praktické části se zaměřím na nástroje a aktivity, které používá firma IRD Group. Rozeberu tyto poznatky a navrhnu způsob jak tyto aktivity zefektivnit, aby firma byla co nejvíce konkurenceschopná.
This bachelor thesis, which I am focused on, is about marketing tools and strengthening competitiveness of company IRD Group, which is a retailer of silver and steal. In these thesis is theoretic part and practice part. In theoretic part is focused on marketing Mix and his tools, which we can used for competitiveness. The practice part is focused on tools, which is using IRD Group, I would like to improve that part of the company and marketing strategy.
Keywords:
competitive advantage; competiveness; marketing; Marketing mix; marketing tools; koncepce úspěchu schopnosti; konkurence; konkurenceschopnost; marketingové nástroje; marketingový mix; srovnání teorie s praxí; úspěch
Institution: Brno University of Technology
(web)
Document availability information: Fulltext is available in the Brno University of Technology Digital Library. Original record: http://hdl.handle.net/11012/61274