Název:
Marketingový Mix pro Kofi-Kofi servis s.r.o.
Překlad názvu:
Marketing Mix for Kofi-Kofi servis s.r.o.
Autoři:
Sobotka, Michal ; Koudelková,, Petra (oponent) ; Milichovský, František (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Obsahem bakalářské práce je návrh marketingového mixu pro firmu Kofi-Kofi servis s.r.o. Práce je rozdělená do 4 částí. První část se zaobírá vymezením problémů a cílů. Druhá část práce popisuje teoretická východiska, ze kterých vychází praktická část práce. Ve třetí části se práce zaměřuje na analýzu problému a na aktuální situaci. V poslední části je vytvořený marketingový mix, jehož cílem je vylepšení nabídky.
Contents thesis is to design a marketing mix for the company Kofi-Kofi servis Ltd. The work is devided into 4 parts. The first part deals with the definitiv of the problems and goals. The second part describes the theoretical basis underlying the practical part. The third part focuses on the analysis of the problem and the current situation. In the last part of the marketing mix is created, which aims to improve the offer.
Klíčová slova:
4P; cena; distribuce; Marketing; marketingový mix; produkt; propagace; SWOT analýza; 4P; distribution; Marketing; marketing mix; price; product; promotion; SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61241