Název:
Marketingový mix společnosti "Purlive s.r.o."
Překlad názvu:
Marketing Mix of Company "Purlive s.r.o."
Autoři:
Padrta, Lukáš ;
Kuchař, Marek (oponent) ;
Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]
Bakalářská práce bude zaměřena na analýzu a vytvoření marketingového mixu společnosti Purlive s.r.o. Jelikož je firma na trhu nová, bude tedy i vznikat nový marketingový mix, ve kterém se nejvíce zaměřím na výrobek, cenu, průzkum trhu a konkurenceschopnost. Součástí práce bude i swot analýza a komunikační mix.
Bachelor thesis will focus on the analysis and creation of marketing mix Purlive Company Ltd. Since the company is a new market, and will therefore generate new marketing mix, in which most focus on product, price, market research and competitive. The work will also swot analysis and communication mix.
Klíčová slova:
4P (produkt ;
cena ;
distribuce a propagace) ;
komunikační mix ;
Marketing ;
marketingová strategie ;
marketingový mix ;
marketingový plán ;
podnikový proces ;
SWOT analýza ;
4P (product ;
bussines process ;
communication mix ;
Marketing ;
marketing mix ;
marketing plan ;
marketing strategy ;
place and promotion) ;
price ;
SWOT analysis
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(
web )
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61223
Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254762
Záznam je zařazen do těchto sbírek: Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce