Název:
Marketingová strategie společnosti StarkGlass
Překlad názvu:
Marketing Strategy of StarkGlass
Autoři:
Botek, Aleš ; Gabrielová, Žaneta (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce) Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze][eng]
Bakalářská práce má za cíl navrhnout marketingovou strategii pro firmu StarkGlass. Navržená strategie je zaměřena na tuzemský trh a při jejím sestavování byl zohledněn hlavní obor společnosti StarkGlass, prodej ochrany na displeje mobilních telefonů. Skládá se z několika částí, které podrobněji zkoumají ideální komunikační kanály, sdělení či grafickou podobu marketingových kampaní. Popisuje také cílovou skupinu zákazníků, jejich chování, motivaci a loajalitu.
Bachelor thesis is focused to come up with a marketing strategy for the company StarkGlass. The proposed strategy is focused on the domestic market, selling protection for mobile phone displays. It consists of several parts that dig deeper into the ideal communication channels, communication and graphic design of marketing campaigns. It also describes the target customer group, their behavior, motivation and loyalty.
Klíčová slova:
Internetový obchod; Marketing; Marketingová strategie; Eshop; Marketing; Marketing strategy
Instituce: Vysoké učení technické v Brně
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT. Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/61189