Název: Návrh marketingové strategie pro firmu
Překlad názvu: Marketing Strategy Proposal
Autoři: Hýbnerová, Anna ; Nováková, Irena (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Nakladatel: Vysoké učení technické v Brně. Fakulta podnikatelská
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: dotazník; marketing; PESTEL; propagace; strategie; SWOT; uchazeč; výzkum; škola; applicant; marketing; PESTEL; promotion; questionnaire; research; school; strategy; SWOT

Instituce: Vysoké učení technické v Brně (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v Digitální knihovně VUT.
Původní záznam: http://hdl.handle.net/11012/60664

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-254204


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Vysoké učení technické v Brně
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-09-20, naposledy upraven 2022-09-04.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet