Název: Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče
Překlad názvu: Public relations and competitiveness of selected high school from the perspective of the customer - the student and parents
Autoři: ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ, Martina
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: komunikace s veřejností; konkurenceschopnost; konkurenční výhoda; marketing; motivace; psychologie reklamy a trhu; public relations; střední škola; communication; competitive advantage; competitiveness; high school; marketing; motivation; psychology of the advertising and the market; public relations
Citace: ČUTKOVÁ ADAMCOVÁ, Martina. Public relations a konkurenceschopnost vybrané střední školy z pohledu zákazníka - žáka a rodiče. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36961

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-252691


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-28, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet