Název: Marketingová komunikace značky Fairtrade
Překlad názvu: Marketing communication of Fairtrade brand
Autoři: DUDOVÁ, Klára
Typ dokumentu: Bakalářské práce
Rok: 2015
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: marketingová komunikace; nástroje marketingové komunikace; značka Fairtrade; brand; Fairtrade brand; marketing communication; marketing communications mix
Citace: DUDOVÁ, Klára. Marketingová komunikace značky Fairtrade. České Budějovice, 2015. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/36617

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-252666


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Bakalářské práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-28, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet