Název: Prekoncepty a jejich význam při výuce fyziky na ZŠ
Překlad názvu: Preconcepts and their importance during physics teaching at basic school
Autoři: SCHOBEROVÁ, Zdeňka
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2014
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: fyzikální didaktický test; metodické poznatky; mezipředmětové vztahy; miskoncepty; modely; pracovní listy; prekoncepty; průzkum; tepelné jevy; výuka; cross-curricular links; education; methodological knowledge; miskonceptions; models; physical didactic test; prekonceptions; survey; thermal phenomena; work sheets
Citace: SCHOBEROVÁ, Zdeňka. Prekoncepty a jejich význam při výuce fyziky na ZŠ. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/29575

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-252356


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-28, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet