Original title: Prekoncepty a jejich význam při výuce fyziky na ZŠ
Translated title: Preconcepts and their importance during physics teaching at basic school
Authors: SCHOBEROVÁ, Zdeňka
Document type: Master’s theses
Year: 2014
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: cross-curricular links; education; methodological knowledge; miskonceptions; models; physical didactic test; prekonceptions; survey; thermal phenomena; work sheets; fyzikální didaktický test; metodické poznatky; mezipředmětové vztahy; miskoncepty; modely; pracovní listy; prekoncepty; průzkum; tepelné jevy; výuka
Citation: SCHOBEROVÁ, Zdeňka. Prekoncepty a jejich význam při výuce fyziky na ZŠ. České Budějovice, 2014. diplomová práce (Mgr.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Pedagogická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/29575

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-252356


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Master’s theses
 Record created 2016-06-28, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share