Název: CRM jako prvek rozvoje péče pro firemní klientelu
Překlad názvu: CRM as part for developing care for the company's clientele
Autoři: MUŠETIĆ, Ivana
Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok: 2016
Jazyk: cze
Abstrakt: [cze] [eng]

Klíčová slova: CRM; CRM systémy; spokojenost zákazníků; zákazník; řízení vztahů se zákazníky; CRM; CRM systems; customer; customer relationship management; customer satisfaction
Citace: MUŠETIĆ, Ivana. CRM jako prvek rozvoje péče pro firemní klientelu. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích (web)
Informace o dostupnosti dokumentu: Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU.
Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/44357

Trvalý odkaz NUŠL: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-252064


Záznam je zařazen do těchto sbírek:
Školství > Veřejné vysoké školy > Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
Vysokoškolské kvalifikační práce > Diplomové práce
 Záznam vytvořen dne 2016-06-14, naposledy upraven 2023-01-15.


Není přiložen dokument
  • Exportovat ve formátu DC, NUŠL, RIS
  • Sdílet