Original title: Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem
Translated title: Social networks and their marketing potential for small and medium businesses
Authors: MRÁČKOVÁ, Tereza
Document type: Bachelor's theses
Year: 2016
Language: cze
Abstract: [cze] [eng]

Keywords: analyse; Facebook; Instagram; interview; LinkedIn; marketing; propagation; questionnaire; social networks; Twitter; analyzování; dotazník; Facebook; Instagram; LinkedIn; marketing; propagace; rozhovor; sociální sítě; Twitter
Citation: MRÁČKOVÁ, Tereza. Sociální sítě a jejich marketingový potenciál u malých a středních firem. České Budějovice, 2016. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta

Institution: University of South Bohemia in České Budějovice (web)
Document availability information: Fulltext is available in the Digital Repository of University of South Bohemia.
Original record: http://www.jcu.cz/vskp/42417

Permalink: http://www.nusl.cz/ntk/nusl-251941


The record appears in these collections:
Universities and colleges > Public universities > University of South Bohemia in České Budějovice
Academic theses (ETDs) > Bachelor's theses
 Record created 2016-06-14, last modified 2023-01-15


No fulltext
  • Export as DC, NUŠL, RIS
  • Share