Název:
Hodnocení činnosti marketingového manažera ve vybraném podniku
Překlad názvu:
Evaluation of a marketing manager activities in a selected company
Autoři:
KOŘÍNEK, Pavel Typ dokumentu: Diplomové práce
Rok:
2016
Jazyk:
cze
Abstrakt: [cze][eng] Cílem diplomové práce je definování činností marketingového manažera, jejich zhodnocení a následné stanovení návrhu ke zlepšení v podniku Spojené kartáčovny. Tato společnost se zabývá především výrobou úklidových prostředků pro domácnost, produktů dentální hygieny a natěračských a malířských potřeb.The aim of the diploma thesis is to define the marketing manager activities, their evaluation and subsequent suggestions drafting for improvement of the company Spojené kartáčovny. The company is mainly engaged in production of household cleaning supplies, dental hygiene products and painting tools and painting supplies.
Klíčová slova:
Marketing; marketingové řízení; propagace; strategický marketing; Marketing; marketing management; propagation; strategic marketing Citace: KOŘÍNEK, Pavel. Hodnocení činnosti marketingového manažera ve vybraném podniku. České Budějovice, 2016. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Instituce: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích
(web)
Informace o dostupnosti dokumentu:
Plný text je dostupný v digitálním repozitáři JČU. Původní záznam: http://www.jcu.cz/vskp/41908